زیارت عاشورای رمضان...!!!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خدای خوبم من در کلبه فقیرانه خود چیزی دارم که تو در عرش کبریایی ات نداری ! من خدایی چون تو دارم و تو چون خودت نداری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



زیارت عاشورای رمضان...!!!
نویسنده : حامد یعقوبی
تاریخ : چهار شنبه 2 مرداد 1388

images

 

سلام دوستان عزیز

یه نظری چند روزه محبوب به سرم انداخته گفتم به شما دوستان گلم هم بگم

شاید اگر یکیتون عمل کنید باشه ذخیره شب اول قبر من....!

خواندن زیارت عاشورا قبل از اینکه روزتون رو واکنید

چند تا حسن داره

اول اینکه روزتون رو با روضه بر ارباب بی کفن باز می کنید...!

دوم اینکه نگاه محبوب،امام زمان رو به خودتون جلب می کنید...!

سوم اینکه اگه تو روزتون کم و کاستی داشته باشین به برکت زیارت عاشورا انشالله محبوبم خدا چشم پوشی می کنه...!

خواهشا اگه میشه تو وبلاگتون این عمل رو بگذارید تا انشااله تو ثواب اینکار شما هم شریک باشین

صلوات

 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
مجید در تاریخ : 1393/4/25/3 - - گفته است :

زيبـاترين حـس سـجده اين است که:

تو در گـوش "زمـين" پچ پچ ميکنـــے،

اما در "آســمان" صدایت را مــےشنوند...

سجـــــــــده هاتون قبـــول

التماس دعــا

/weblog/file/img/m.jpg
شهادت طلب در تاریخ : 1392/7/22/1 - - گفته است :
التماس دعا

/weblog/file/img/m.jpg
هیات حضرت اباالفضل العباس ع بابلسر در تاریخ : 1392/5/16/3 - - گفته است :
باسلام به یاوران حضرت،خدا قوت دست .


مطالب خوبی دارید.شما رو لینک کردیم .اگر میسر است مارو لینک کنید .یا زهرا سلام الله علیها
پاسخ: سلام دوست عزیز خیلی ممنون . انشا الله مورد قبول مولا بقیه الله قرار بگیرد. کاشکی آدرس وبلاگتون را هم میزدید تا من بتونم لینکتون کنم. اگر دوباره به وبلاگ من سر زدید از تبادل لینک هوشمند استفاده کنید و یا آدرس وبلاگتون را بگذارید تا لینک کنم

/weblog/file/img/m.jpg
هانیه در تاریخ : 1392/5/15/2 - - گفته است :
سلام وبلاگتون فوق العاده س .من لینک کردم
به وبلاگ من هم سری بزنید ممنون

/weblog/file/img/m.jpg
امیر از جنس حسین در تاریخ : 1392/5/7/1 - - گفته است :
سلام.خیلی دوست دارم. هم خودت رو و هم وبلاگت رو.عالیه. دمت گرم داداش.دیدم لینکم کردی.ممنونم ازت.
پاسخ: سلام دوست عزیز. ممنون از لطفت. کاری نکردم. انشا الله این فعالیت ها مورد قبول مولا بقیه الله قرار بگیرد. التماس دعا

/weblog/file/img/m.jpg
arezoOo در تاریخ : 1392/5/7/1 - - گفته است :
سلام

وبلاگ مفیدی دارین

این مطلب رو هم حتما توی وبلاگم به اشتراک میذارم



التماس دعا
پاسخ: ممنون از شما. انشا الله مورد قبول مولا بقیه الله قرار بگیرد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آخرین منجی...آخرین یار♥ و آدرس akharinyar.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 339
:: کل نظرات : 248

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 270
:: باردید دیروز : 203
:: بازدید هفته : 960
:: بازدید ماه : 938
:: بازدید سال : 6107
:: بازدید کلی : 311686

RSS

Powered By
loxblog.Com